sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Ä niinku ähää en oo kenenkään renki



Parin kuvan jäljeen kuuluukin sitten kuulumiset. Kiirettä on pitänyt koulun parissa ja kuvailu on jäänyt erittäin pahasti. En ole innostunut kuvaamaan noilla kameroilla, koska toinen on mun surkea digikamera ja toinen meidän surkea järkkäri, mutta eipä hätää, synttärilahjaksi saatan uuden saada!




Pari viikkoa sitten Aku oli ekaa kertaa mätsäreissä ja Alinan ansiosta pärjäsikin ensimmäiseksi kerraksi hienosti! Oli siis sinisten ykkönen ja bis kuutonen. Ei ollenkaan paha, mä oon ainakin ylpeä. Lokakuussa lähdetään kunnon näyttelyihin ja vähän jänskättää ehtiikö musseli laihtua ja oppia keskittymään oleelliseen siihen mennessä. Mutta ei oteta stressia, onse kuitenkin seisonnaltaan oikein komea snautseri.


Paras kuva minkä seisomassa löysin, täytyis ottaa kunnollinen seisotuskuva.








Muuten kuulumiset pyörii koulun ympärillä ja kaikki stressaa. Kolarista viisi viikkoa, nilkka edelleen kipeä ja polvi pettää alta. Olen nyt tosiaan yrittänyt vähän käydä pienillä kävelylenkeillä, mutta ei taida nyt sitten kestää. Viime torstaina olin polven magneettikuvalla ja saan tietää tulokset vasta, kun lääkärini on paikalla, eli perjantaina.. Oli aika omituinen kokemus tuo, mutta tulipahan tönötettyä siellä puoli tuntia ihan paikallaan. 

Lyhyt postaus, kun kiirettä pitää, nyt suihkuun!

Ella

1 kommentti:

  1. http://raurx.blogspot.fi/2013/09/mina-tahdon-tietaa-kaiken-teidan.html
    Haastan sinut :3

    VastaaPoista