tiistai 24. syyskuuta 2013

Maybe today

Sain tollaisen haasteen ja ajattelin tehdä sen kuulumisten samaan syssyyn, mutta en jaksa haastaa ketään. 

Haasteen idea 
on seuraava: laita seitsemän kuvaa kesästäsi ja selitä kuvat vain yhdellä sanalla, ja haasta sen jälkeen seitsemän blogia tekemään sama!

Lapsenvahti

Geelikynnet
Mökkeily
Kolari
Hiiruli
Mätsärit
Aurinko

Kas kummaa, ei ole tullut vähäänaikaan kirjoiteltua, mutta ei hätää, uusi kamera on tilauksessa ja varmasti pian täällä. Sitten vähän opettelua ja kuvia alkaa tänne tulemaan, vaan kun ehdin! Meneillään on koeviikko ja olen tehnyt postausta varmaan kolme tuntia, kun olen tehnyt välissä kaikkea muuta. Mulla on tässä nyt pari vapaapäivää ja ylihuomenna on ruotsin koe ja perjantaina äikän koe sekä seuraavana maanantaina matikan koe. Siihen loppuu mun kokeet, mutta musiikkia on vielä.

Olen tässä ajatellut lähteä oikeasti pois lukiosta. Tekemään sitä mitä haluaisin! Nyt taidan olla tosissaan siinä. Sosiaali- ja terveysala kiinnostaa. Täytyy nyt katsoa! Olisihan se ihana juttu päästä pois täältä fuckin Myniksestä.

Sitten vielä sellasta, et polven magneettikuva sanoi eturistisidevammaa. Nyt sitte vaan kuntoutetaan ja toivotaan parasta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti